Alla inlägg den 12 april 2016

Av mysmammansblogg - 12 april 2016 19:39

Har anmält mig till icaklassikern. Vad är det värsta som kan hända? Typ att jag inte klarar av det men vad gör det? Då har jag ju iallafall försökt och kommit en bit på väg.
Cyklat 15 km hittills. Nöjd med det men ont i rumpan idag ; ) Fick lov att bli en vilodag idag :)
Igår var jag dessutom på ett spännande specialpass på friskis. Helt oförberett och oväntat. Mitt vanliga Boxpass var utbytt till ett pass med gästtränare. Helt ok men blev lite nervös när vi fick höra att det var en proffsboxare från Göteborg som skulle hålla i passet. När det sen stog MMA på ryggen på hans tröja kändes det sådär...
Men det var ingen fara på taket. Riktigt roligt pass där man jobbade på med lite andra muskler än annars. Känns i hela kroppen idag. Undrar om jag kan gå imorgon bitti ? :)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards