Alla inlägg under februari 2016

Av mysmammansblogg - 4 februari 2016 00:19

Nej! Mina hörlurar till telefonen har plötsligt lagt av. Katastrof! Brukar lyssna på ljudbok på nätterna när det inte går att sova och bättre sömnmedel finns inte. Somnar då inom loppet av 10 minuter. Får alltid spola tillbaka boken och börja om ;)
Nu funkar plötsligt inte lurarna. Just nu när jag skulle behöva dem. Kommer vara så trött imorgonbitti...
Viktigt uppdrag till imorgon: Införskaffa nya lurar!

Av mysmammansblogg - 1 februari 2016 20:25

Går inte bra med träningen nu. Förra veckan hade min träningspartner besvär med inflammation och värk så vi ställde in. Nu är det jag som ställer till det med ryggont. Smällde till i ryggen i lördags och det vill inte riktigt ge sig. Går lätt framåtlutad med ankstil. Tjusigt värre. Men idag har jag klarat mig på bara lite Ipren imorse och nu känns det faktiskt klart bättre. Fit for fight imorgon då ;)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards