Alla inlägg den 4 februari 2016

Av mysmammansblogg - 4 februari 2016 18:38

Alltid bra med utbildning. Finns många "nya" områden jag känner att jag behöver mer kunskap om. Fräscha upp och höra nya rön och olika infallsvinklar. Lär mig nytt varje dag. Det är så lärorikt och stimulerande att byta jobb. Ibland lite väl mycket på en gång bara men det är av erfarenhet man lär sig. På det bara :)
Känner att jag kommer vara ganska slutkörd efter denna arbetsvecka också, precis som förra veckan. Dessutom har jag planer på att ta med mig lillebror till badhuset på eftermiddagen eller kvällen. Vi tänkte åka med kompisen. Behövs nog inte mycket förrän halva familjen har somnat i soffan framför tvn imorgonkväll ;)

Av mysmammansblogg - 4 februari 2016 00:22

Vågade mig på ett skivstångspass idag. Visserligen med väldigt lätta vikter. Gick bra. Känns fortfarande ok i ryggen. Skönt. Verkar ha gått tillbaka för den här gången. Nu gäller det att träna upp ryggmuskulaturen i förebyggande syfte.

Av mysmammansblogg - 4 februari 2016 00:19

Nej! Mina hörlurar till telefonen har plötsligt lagt av. Katastrof! Brukar lyssna på ljudbok på nätterna när det inte går att sova och bättre sömnmedel finns inte. Somnar då inom loppet av 10 minuter. Får alltid spola tillbaka boken och börja om ;)
Nu funkar plötsligt inte lurarna. Just nu när jag skulle behöva dem. Kommer vara så trött imorgonbitti...
Viktigt uppdrag till imorgon: Införskaffa nya lurar!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards