Alla inlägg den 16 januari 2016

Av mysmammansblogg - 16 januari 2016 17:51

Nu har lillebror i familjen varit på sitt allra första barnkalas. Han verkligen längtade och såg fram emot detta. Visst har han varit på kalas förut men det har varit i familjen/släkten och då är ju hela familjen med. Han valde present, klädde sig i skjorta och var så förväntansfull. Lite läskigt var det allt att ringa på dörren och träffa en hel drös med barn så jag fick följa med in och fick lov att stanna kvar med honom under hela kalaset. Det var åtta busiga barn som var med. (Bara jag som kvarstannande förälder) Gick jättebra och tror att alla barn var nöjda efter kalaset. Nästa gång får jag också vara med har lillebror bestämt ;) Absolut att jag gör, - om bara ett nafs är man inte välkommen att vara med på barnkalas/party längre :)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards