Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av mysmammansblogg - 27 oktober 2015 18:23

Idag har det röjts! Rensat och sorterat, städat och plockat iordning. Saknade bara lite ommöblering men måste få hjälp transportera bort ett skåp först. Imorgon möte med fastighetsägare för att se om det finns möjlighet till lite ny färg på väggarna.
Därefter till nästa arbetsplats för en massa administrativt jobb. Hade egentligen behövt en heldag för detta men nu gick det inte att få till. Får jobba på i racertempo så hoppas jag på att hinna det mesta! Håller tummarna för bra nätuppkoppling imorgon. Annars är det illa...

Av mysmammansblogg - 27 oktober 2015 07:47

Haft en heldag på Sandvik gård tillsammans med en hel massa kollegor från ena skolan jag jobbar på. En toppen dag med först en heldag jobb och sedan avtackningsmiddag för slutande kollegor på kvällen. Däremellan fri tid då några av oss passade på att bubbla i poolen, ha bubbel i glaset och några av oss bokade in oss på diverse behandlingar. Sammanfattningsvis en mycket lyckad och trevlig dag.
Nu redo för en uppdukad frukostbuffe som avrundar vistelsen. Många går nu på höstlov men jag är redo och uppladdad för en arbetsvecka.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards