Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av mysmammansblogg - 10 oktober 2015 13:31

Ska iväg på konferens som är förlagd på en kursgård med spamöjlighetet en dag framöver. På eftermiddagen finns sedan lite egen tid innan middagen. Har nu valt att lyxa till det lite och bokat in mig på en ansiktsbehandling under den fria tiden. Lika bra att passa på, inte ofta jag anser mig ha tid att ha så kallad egentid. Har egentligen inte så stort behov av egentid, gillar att umgås med familj och vänner runt omkring mig. :)

Av mysmammansblogg - 10 oktober 2015 13:20

Tog med mig minstingen och drog runt ett varv på stan. Inte det lättaste eller smidigaste att gå på stan med en fyraåring men ibland måste man utmana sig själv :)
Gick ändå skapligt. Om man vet vad man är ute efter och plöjer igenom affärerna i raketfart ; ). Kunde både prova kläder och skor ( även det i raketfart). Lyckad shoppingdag med både underkläder, tröjor, blus och barnkläder med hem. Det enda och viktigaste som jag inte hittade var stövlar till mig. Har ett dilemma där. Jobbar ju i privatkläder inomhus nu, då behöver jag altså ha både ett par varma fodrade för utomhusbruk och ett par tunnare för inomhusbruk!?! Stackars mig ;)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Skapa flashcards