Alla inlägg den 3 oktober 2015

Av mysmammansblogg - 3 oktober 2015 19:22

Konstig känsla. Sambon och jag sitter uppkrupna I varsitt soffhörn och surfar runt på varsin padda. Lillebror sover redan! Somnade i bilen efter att vi skjutsat storebror till kompis. Kanske sover han för natten? Storebror ska sova borta inatt och mellanbror hänger framför datorn i sitt rum. Så tyst och lugnt i huset. Inte ofta det är så, - hjälp är det så här lugnt och stillsamt det blir när barnen en dag flyttar hemifrån?! Tur att det dröjer många år dit...Visst är det skönt med lugnet ibland men jag föredrar helt klart liv och rörelse omkring mig.

Kanske behöver jag den här vilan och pausen just nu. Nytt jobb med många nya intryck varje dag - nästa vecka blir en intensiv och välfylld vecka både arbetsmässigt och på fritiden. Föreläsning på måndagkvällen, heldagsutbildning på tisdag och onsdagskväll ska jag ut och äta med mina goa arbetskamrater från förra jobbet. Torsdagen hade jag kunnat åka på kvällsföreläsning också men valde att avstå pga den redan välfyllda veckan. Tur att det bara är roliga saker men gissar att jag kommer vara ganska trött när Arbetsveckan väl är slut.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards