Alla inlägg under september 2015

Av mysmammansblogg - 14 september 2015 16:33

Är alldeles fullproppad med nya intryck och massor av information. Har presenterats för väldigt många nya människor och kommer ihåg namn och ansikte på några av dem. Känns så bra men är ganska trött just nu. Som det ska vara med andra ord.
Imorgon blir nya tag med fler namn att memorera, inloggning i diverse system och tekniska apparater ;) Har en intensiv inskolningsvecka framför mig.
Blev jätteglad när min handledare som varit iväg i några ärenden plötsligt dök upp med en fin välkomstblomma från hela elevhälsan.
Nu lite kvällsmat och sedan iväg på boxpass så sover jag nog extra gott inatt.

Av mysmammansblogg - 12 september 2015 12:06

Mumsfilibabba! Åt moussaka hemma hos mina föräldrar igår och fick mersmak. Idag gör jag en själv. Hoppas den smakar lika bra som mammas.

Av mysmammansblogg - 11 september 2015 17:19

Snart är det helg! Väntar in sambon som inte jobbat klart riktigt än. Sen blir det fredagsmys, taco eller burgare om barnen får bestämma. Filmkväll efter det.

Av mysmammansblogg - 11 september 2015 15:24

Eftetmiddagste i solen ute på altanen. Härligt höstigt i luften men solen värmer bra här. Njuter av ledighet och laddar energi.

Av mysmammansblogg - 10 september 2015 22:43

Har idag gjort mitt sista arbetspass på nuvarande arbetsplats. Fått kompledigt imorgon. Märklig känsla att lämna in nycklar och kort. Känns ändå...bra! Är laddad inför nya jobbet som drar igång på måndag. Förväntansfull och ivrig att lära nytt.

Av mysmammansblogg - 9 september 2015 21:43

Ni vet den här upprymda glädjen som bara bubblar i kroppen. Så redo för nya jobbet. Snart är det dax. Börjar på måndag.

Av mysmammansblogg - 9 september 2015 16:59

Känns märkligt men bra. Trodde som vanligt att jag skulle hinna mer än jag gjorde idag. Har inte ens tittat åt pärmar och bokhyllor. Men de står kvar till imorgon. Ska försöka fokusera/prioritera rensning/röjning imorgon. Vi får se hur det går.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Skapa flashcards