Alla inlägg den 28 september 2015

Av mysmammansblogg - 28 september 2015 20:34

Att det tekniska inte fungerar som det ska gör mig frustrerad. Det är tidsödande och kan förstöra en hel del. Man är väldigt beroende av att det ska fungera i vardagen. Det blir mycket dubbeljobb när man inte kan skriva ut och scanna in. För jobba måste jag ju göra ändå, blir till att skriva ut och scanna in allt en annan dag. Håller tummarna för att teknikerna/supporten kan lösa problemet så snart som möjligt. Bara att släppa och låta vara, kan inte göra mycket mer än så. När inte ens supporten kan lösa det över telefon utan behöver skicka ut en tekniker.
Imorgon pausar jag från datastrul och åker på utbildning. Ser fram emot detta och hoppas på en givande och bra dag.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards