Alla inlägg under november 2014

Av mysmammansblogg - 8 november 2014 18:01

Startar myskvällen med korvgrillning i braskaminen. Gissa om vi har en överlycklig 3åring här.

Av mysmammansblogg - 8 november 2014 16:29

Nej, jag har inte varit på något gympapass ännu...Jag vet, jag borde ta mig iväg. Har inga bra ursäkter men nej. Är iallafall ärlig med det. Nästa veckas shoppingresa kanske får räknas som motionspass? :) Har förstått på andra bloggar att det är fruktansvärt mycket folk där nu och att det i många fall är djungelns lag med vässade arnbågar som gäller ;) Hua, inte riktigt min stil. Får ta det som det kommer - ta det lugnt, bjuda på ett och annat leende så blir det nog en trevlig dag trots trängsel.

Av mysmammansblogg - 7 november 2014 14:22

Snart dax för shopping i varuhuset Gekås! Längtar! Ser fram emot en redig shoppingresa! Blir en lång dag med tidig morgon och sen kväll. Dagen efter är det upp tidigt för jobb men det är det värt ;)
Hoppas på välfyllda shoppingbagar!

Av mysmammansblogg - 4 november 2014 21:43

Svimma inte nu, något helt otroligt har hänt. Jag har införskaffat ett friskis kort! Oj oj! Kännde mig väldigt malplacerad bland alla vältränade och hurtiga människor. Får se när jag kan tänkas komma iväg på mitt första pass. :)

Av mysmammansblogg - 1 november 2014 16:07

Förra helgen fick lillebror feber som följdes av magsjuka. I torsdags kännde jag mig ruggig, fick feber och tappade aptiten helt. Var snabbt övergående och igår mådde jag bra igen. Då var det dags för storebror att få feber och ligga nerbäddad. Idag mår han bättre men är inte helt kry än. Håller tummarna för att mellanbror och pappan får klara sig från feber.

Våra planer på höstlovsaktivitet fick ändras. Får hitta på något en annan gång istället.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards