Alla inlägg den 11 september 2014

Av mysmammansblogg - 11 september 2014 19:22

Fnittrar fortfarande när jag tänker på det :)
Ska på fest imorgon. Maskerad. Har lånat hem en peruk vilken jag naturligtvis håller på och provar och reder ut, fixar frisyrer och testar örhängen och annan passande outfit till. Tröttnade och gick igenom posten. Då plötsligt kommer grannen! Han är förstås välkommen förbi men jag hade glömt att jag hade peruken på - tills jag såg hans något förvånade och frågande min... Jag börjar naturligtvis gapskratta och han också. Han hade lite svårt att fokusera på samtalet - och jag med som vid det här laget stog dubbelvikt av skratt. Ja ja, sånt man får bjuda på ;) Han kan ju inte säga att han har tråkiga grannar iallafall ;) En vanlig torsdagskväll hos familjen bus ;)

Skulle tro vi kommer ha kul på bussen på väg till festen imorgon :) Eller vad säger ni tjejer eller jag menar hippies. Peace!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards