Alla inlägg den 20 juli 2013

Av mysmammansblogg - 20 juli 2013 16:26

På väg hem. Passerar Norrköping nu. Har haft en toppen vecka med familjen men visst är det skönt att komma hem igen. Haft toppenväder hela veckan, både i Danmark och i Sverige.

Hade tältpremiär för lillebror och det gick alldeles utmärkt. Det som var lite bökigt var bristen på mikrovågsugn. Fick gå långt för att kunna värma kvälls/morgon vällingen eftersom vi inte hade kastrull eller vattenkokare med. Två nätter i sträck i tält räcker dock för mig. Hade svårt att sova inatt för jag frös så. Lillprinsen hade visst råkat låna min sovsäck trots att han redan lagt beslag på din egen. Mamman blev alltså utan en stind mitt i natten. Burr! Men det var också enda gången jag frusit denna vecka. 27 grader varmt dagtid i Sverige och nästan lika varmt i Danmark!

Laddad för en helkväll i tvättstugan! Måste tvätta lite innan det är dax att packa om för nästa äventyr.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards