Alla inlägg den 5 juli 2013

Av mysmammansblogg - 5 juli 2013 10:17

Kom iallafall igång med tvättstugestöket. Sen kom sambon hem på lunch och då var det mycket trevligare att göra honom och barnen sällskap i köket. Sen blev det aldrig av att gå tillbaka och fortsätta. Nya tag idag igen. Gick faktiskt riktigt bra att jobba i tvättstugan med en ljudbok i öronen samtidigt som tvätten togs omhand.


Det här med böcker, åh vad många böcker jag vill läsa - har missat så många bra böcker under föräldraledigheten. Tiden har knappast funnits för eget nöje... Men nu börjar tiden finnas igen, så härligt - ett tag iallafall. Får se hur mycket jag hinner/orkar i höst när dagis, jobb och skola sätter igång. Njuter av nuet. Just nu har jag möjlighet och unnar mig både ljudböcker och vanliga böcker. Försöker dessutom inspirera barnen till läsning och ljudböckernas värld. Går sådär ;)


Nedräkningen till semeter är på sluttampen, 6 timmar kvar!!! Längtar!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards