Alla inlägg den 16 juni 2013

Av mysmammansblogg - 16 juni 2013 20:06

Sommarlovet är äntligen här! Härligt att ha barnen hemma! Gäller bara att alla kan hålla sams och humöret uppe. Det hjälper till att ha en massa olika aktiviteter inbokade, då hinner vi (de) inte tröttna på varandra. Denna vecka är det;


terminsavslutning på öppna förskolan på måndagen

tandläkarbesök

möte på skolan

möte på bibblan med barnboksbibliotekarie för inlogg till böckernas värld på dator/padda/telefon för mellanbror -tar med storebror också, han är mer teknisk och kunnig än mig när det gäller e böcker och nedladdningar :)

eventuellt besök på busfabriken (om vi hinner klämmain det denna vecka)

picknick till sjukhusparken

förberedelser inför midsommar

Midsommarafton!!! med kära grannar och vänner. Premiär med dans kring midsommarstången för minstingen :)

sen är det helg igen och helafamiljen ledig :)  Go-cart bygge pågår.


Det jag tycker är tråkigast med loven är all denna matlagning! Tänkom jag tyckte det var kul att laga mat! Är det inte matdags så är det mellis. Det underlättar betydligt om jag förberett med matlistor för veckan - tråkigt men praktiskt.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Skapa flashcards