Alla inlägg den 26 mars 2013

Av mysmammansblogg - 26 mars 2013 11:46

Livet rusar på, hinner inte med att uppdatera ;) Fick ett positivt förhandsbesked från handläggaren på kommunen idag :) Lilleman kommer troligtvis att bli erbjuden en plats på avd Rådjuret till hösten. Det är en småbarnsavdelning vilket vi önskat. Känns så skönt! Inte helt klart med hur tidigt vi får börja inskolningen ännu.


Om en timme ska jag iväg på möte med elevhälsan. Spännande. Det gäller läs och skrivutveckling. Känns som det hänt massor bara denna termin och vi hoppas det håller i sig. Har stått i kö sedan maj förra året så det känns så skönt att äntligen få lite mer support och tips kring detta.


Har förresten hunnit med en semestervecka i Sälen :) En helt underbar semestervecka tillsammans med vår lilla familj och farmor och farfar. Hyrde fjällpulka där lillskrutt stuvades ner ;) han fick följa med mig ut i längdspåren. Uppskattades av både honom och mig. Det här måste göras om! Men nästa år är han nog även redo för slalompjäxor och skidor på fötterna. Vi får varva så det hinns med både ock! Så roligt det ska bli när vi kan skida tillsammans hela familjen igen!


Nu blir det bråttom, ska ordna lite snabblunch till mig och lillskrutt innan mormor kommer och barnvaktar. Får bli blodpudding med lingonsylt idag!


Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Skapa flashcards