Alla inlägg den 19 juli 2012

Av mysmammansblogg - 19 juli 2012 20:44

 Har helt enkelt inte haft tid att skriva på ett tag. Den har blivit bortprioriterad. Finns så mycket annat som jag vill hinna med att göra. I takt med att lilleman växer och blir stor krymper min datortid ännu mer :) Han har vissa likheter med sin äldsta bror - minimalt sömnbehov - vilket mamman inte har ;) Vi sover fortfarande gott om natten - det har vi gjort hela tiden, tack för det! Uppskattas mycket av en mycket natt trött mamma - kanske han har förstått det - att det inte är någon idé att vakna och knöla på natten, för mamman skulle vara så trött att hon knappt skulle höra honom  hihi. Såklart jag skulle höra honom men han får gärna fortsätta sova bra nattetid. Däremot är han inte särskilt sovtrött på dagarna. Han sover oftast runt en timme på morgon/fm och oftast en halvtimme eller så på em. Kan inte tycka att det är jättemycket sömn för en 9 månaders men det räcker för honom. Han är nöjd och glad och då är jag också det   



Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards