Alla inlägg den 29 december 2011

Av mysmammansblogg - 29 december 2011 18:24

Febrig och ont i benen/kroppen. Vill ligga i famnen mest hela tiden vilket han självklart får! Hoppas han mår bättre till imorgon!


Av mysmammansblogg - 29 december 2011 14:50

Så härligt med ett riktigt långledigt jullovför grabbarna i år. Eftersom jag är barnledig så behöver de stora inte ha fritids. Så skönt för dem, ochför mig. Gillar att vara hemma med alla barn. Idag har det varit TV spel i stort sett hela dagen men nu är de på väg till kompisar.


Lillkillen har fått sina första vaccinationer på bvc. Blev så ledsen stackarn men lugnade sig snart. Sover nu lugnt i min famn. Lilla hjärtat!


 


Har egentligen så mycket jag vill göra idag, tvätthögen, färga tyg, fixa iordning extravagnen mm, men det får vänta. Är så mysigt att sitta med lillen i knät. Kan ju även passa på att fixa med bloggen!


Snart dax för en härlig kopp the! Köpte ett så gott the igår - det både luktar och smakar ljuvligt. Tända ljus måste det vara också.

Av mysmammansblogg - 29 december 2011 13:50

Har aldrig bloggat förut så det ska bli så spännande att prova på detta. Kommer nog ta ett tag innan jag fått till presentationen och bloggen som jag vill ha den. Kan ingenting om bloggar - men nån gång ska man väl lära sig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards